Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival

Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival
link : Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival

Baca juga


Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival


SURABAYA, INDONESIA - Hati ibu mana yang tak risau bila anaknya tiba-tiba hilang. Rakaman video seorang wanita menangis meraung kerana anaknya hilang, viral di media sosial. 

Video yang dimuat naik sejak Isnin lalu, mencetuskan pelbagai reaksi netizen yang rata-ratanya bersimpati dengan wanita berkenaan.

Dalam kejadian yang berlaku di Food Festival Surabaya, si ibu meraung dan menangis apabila mendapati anak perempuan hilang. Orang ramai cuba yang berada di sekeliling cuba menenangkannya.



Tidak berapa lama kemudian, anak perempuannya berjaya ditemui dan diserahkan kepada ibu yang terus memeluk erat seperti tidak mahu melepaskannya lagi. 

Ibu bapa dinasihatkan agar tidak leka dengan telefon bimbit atau yang sewaktu dengannya sehingga tidak menyedari anak hilang dari pandangan. Bagi mengelakkan kejadian seperti ini berlaku, ibu bapa digalakkan menggunakan safety harness. - The Reporter


Demikianlah Artikel Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival

Sekianlah artikel Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ibu meraung anak perempuannya hilang di Food Festival dengan alamat link http://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/04/ibu-meraung-anak-perempuannya-hilang-di.html