Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan

Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan
link : Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan

Baca juga


Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan


KEPALA BATAS, PULAU PINANG - Dua lelaki berjaya diberkas polis selepas rakaman video mereka memecah masuk sebuah rumah, viral di media sosial. 

Dalam kejadian petang semalam di Taman Bertam Perdana 3, suspek berbaju merah memecah masuk sebuah rumah melalui lorong belakang sementara rakannya menunggu di atas motosikal.

Perbuatan dua suspek berkenaan disaksikan oleh jiran belakang rumah mangsa lalu merakam video kejadian sebelum dimuat naik ke laman Facebook.


Ekoran video viral tersebut, polis berjaya memberkas dua suspek terbabit berdasarkan nombor pendaftaran motosikal yang digunakan. Malah, barangan yang dicuri turut dirampas. 

Siasatan mendapati, pemilik motosikal tersebut telah meninggal dunia dan dipercayai telah digunakan oleh saudara pemiliknya untuk melakukan jenayah pecah rumah. 

Orang ramai diingatkan sentiasa berhati-hati dan memastikan rumah dikunci bagi mengelakkan kejadian seumpama ini. - The Reporter


Demikianlah Artikel Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan

Sekianlah artikel Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kantoi pecah rumah, 2 lelaki ditahan dengan alamat link http://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/04/kantoi-pecah-rumah-2-lelaki-ditahan.html