Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong

Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong
link : Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong

Baca juga


Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong


BETONG, SARAWAK - "Apa nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang?" demikian respon netizen terhadap gambar viral pelajar lelaki dan perempuan didapati bercumbuan di belakang hospital.

Individu yang merakam dan memuat naik gambar berkenaan di laman Facebook, Augustine Bayinz, berkata, kejadian itu berlaku di belakang Hospital Betong, lebih kurang jam 5 petang, ketika dia sedang menunggu di dalam kereta. 

"Sweet betul 'Beauty and The Beast' ini yang sanggup buat perkara yang tidak sepatutnya di tempat orang sakit. Sudahlah masih memakai pakaian sekolah, tetapi dah berani buat begini di belakang tempat dialisis.

"Orang lain nak cuci buah pinggang, mereka berdua pula cuci mulut dan air liur. Nampak sangat lelaki itu lebih muda dari perempuan terbabit," tulisnya. 

Augustine kesal, anak-anak muda zaman ini tidak berakhlak menyebabkan ada yang sanggup menjual maruah diri demi keseronokan. Malah, beliau tidak menolak gejala sosial ini berlaku berpunca dari pendedahan media sosial yang tidak terkawal menyebabkan golongan muda terpengaruh dan suka mencuba sesuatu yang baru sehingga mengadai akhlak mereka sendiri. 

"Bukan nak menjatuhkan maruah mereka tetapi cuma nak bagi kesedaran bagi adik-adik yang masih bersekolah.

"Ibu bapa bersusah payah mencari rezeki halal untuk sekolahkan anaknya, tetapi dua manusia ini pula mensia-siakan usaha ibu bapa dengan melakukan perkara-perkara yang haram. Insaflah," katanya. - The Reporter


Demikianlah Artikel Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong

Sekianlah artikel Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Budak Sekolah Kantoi Bercumbu Belakang Hospital Betong dengan alamat link http://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/04/budak-sekolah-kantoi-bercumbu-belakang.html