Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta

Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta
link : Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta

Baca juga


Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta


REPUBLIK DOMINICA - Seorang wanita Rusia maut selepas terbabit dalam kemalangan ketika sedang duduk bergayut di tingkap kereta di bahagian penumpang hadapan, semasa rakannya sedang memandu serta merakam gelagatnya, lapor Daily Mail.

Mangsa, Natalia Borodina, 35, ibu kepada seorang anak, berasal dari Moscow, sebelum itu telah menanggalkan pakaian bikininya dan duduk di tingkap kereta sambil dirakam oleh rakannya.

Video viral itu menunjukkan mangsa separuh bogel itu kelihatan sedang 'beraksi' sebelum merempuh tiang papan tanda jalan.


Difahamkan video itu dirakam di lebuh raya berdekatan Punta Cana, di Republik Dominica, yang dirakam sendiri orang rakannya, Ivanna Boirachuk, 32, yang juga memandu kereta tersebut.

Lapor media Rusia, mangsa dikejarkan ke hospital, namun disahkan meninggalkan dunia kerana mengalami kecederaan yang serius.

Sementara itu, netizen di media sosial menyalahkan Ivanna kerana tidak fokus pada pemanduannya sehingga menyebabkan mangsa merempuh tiang papan tanda jalan.

Selain itu, netizen juga turut mengecam tindakan mangsa yang dilihat sengaja membahayakan diri sehingga menyebabkan dirinya maut, sekaligus menyebabkan anaknya kehilangan ibu. - The Reporter


Demikianlah Artikel Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta

Sekianlah artikel Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wanita separuh bogel maut ketika bergayut di tingkap kereta dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/10/wanita-separuh-bogel-maut-ketika.html