Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya?

Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya? - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya?
link : Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya?

Baca juga


Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya?


SHIGEO Tokuda sudah berusia 82 tahun tetapi dia masih aktif dalam industri filem lucah Jepun hingga dinobatkan sebagai pelakon filem lucah paling tua dunia.

Baru-baru ini, Shigeo telah mendedahkan rahsia di sebalik kekuatan stamina batinnya.

`Orang selalu tanya saya mengenai rahsia saya, tapi saya tidak melakukan apa-apa yang istimewa. Saya cuba menjalani kehidupan yang sempurna setiap hari.

“Jika kita bercakap mengenai stamina, saya makan telur setiap hari. Saya suka makan nasi dengan telur mentah,’’ katanya yang dilahirkan di Tokyo pada 1934.


Dia menjadi pelakon lucah ketika berusia 70 tahun dan filem pertamanya adalah `Elderly’ yang diterbitkan pada 2004. Setiap tahun dia akan berlakon dalam 60 filem erotik.

Jelasnya, sebelum berlakon dia biasanya akan berbual dahulu dengan pelakon wanita dan akan memberitahu bahagian tertentu pada badan wanita berkenaan yang dirasakannya sebagai cantik.

“Siapa yang marah bila kita cakap macam tu? Lagipun itu adalah cara terbaik untuk memulakan perbualan,’’ katanya. – MYNEWSHUB.CC


Demikianlah Artikel Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya?

Sekianlah artikel Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Inilah Pelakon Lucah Tertua Dunia… Apakah Rahsianya? dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/04/inilah-pelakon-lucah-tertua-dunia.html