Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat

Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat
link : Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat

Baca juga


Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat


KUALA LUMPUR – Seorang sifu feng shui telah membuktikan kerjayanya ternyata mendatangkan hasil lumayan apabila dia telah memenangi RM20.5 juta dalam satu permainan loteri.

Dengan hanya bermodalkan sekeping tiket Toto 4D yang mempunyai lima nombor (System 5) di mana kombinasi dua nombor daripadanya iaitu 1651 dan 7288 telah memenangi tempat kedua dan ketiga.

Katanya lagi, kemenangan itu nerupakan durian runtuh yang ajaib kerana berlaku selepas bersembahyang di tokong yang biasa dikunjunginya.

“Ramai pengikut tokong tersebut menang loteri. Saya mendapat nombor bertuah saya 1651 dan 7288 selepas sembahyang pada Jumaat.

“Tetapi saya hanya membeli nombor tersebut buat pertama kali pada Sabtu dan menang loteri RM20.5 juta.

“Saya mesti berterima kasih kepada Tuhan kerana melindungi saya,” katanya dalam satu kenyataan disiarkan Sports Toto Malaysia.

Perunding feng shui itu berkata sebahagian hadiah kemenangannya akan disumbangkan kepada tokong berkenaan.

Menurut Sports Toto, lelaki itu telah pun menuntut kemenangannya pada 2 Oktober lalu. – MYNEWSHUB.CC


Demikianlah Artikel Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat

Sekianlah artikel Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Menang Loteri RM20.5j Lepas Sembahyang Hari Jumaat dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/10/menang-loteri-rm205j-lepas-sembahyang.html