Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia…

Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia… - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia…, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia…
link : Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia…

Baca juga


Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia…


PASTI semua orang tahu bahaya merokok ketika berada di kawasan stesen minyak, apatah lagi ketika sedang mengisi minyak.

Baru-baru ini, seorang lelaki yang enggan membuang rokoknya ketika sedang mengisi minyak, menerima pengajaran yang pasti akan diingatinya seumur hidup.

Dalam kejadian di Sofia, Bulgaria, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) jelas menunjukkan lelaki berkenan yang berpakaian putih dan memakai topi, keluar dari pintu penumpang sebuah kereta hitam sambil memegang sebatang rokok di jarinya.

Perbuatan tidak bertanggungjawab lelaki itu kemudian disedari seorang pekerja stesen minyak yang bertindak menegur lelaki itu untuk membuang rokoknya.


Bagaimanapun lelaki terbabit enggan mengendahkan teguran pekerja itu biarpun beberapa kali dipinta untuk membuang rokok di tangannya.

Berang dengan kebiadaban lelaki itu, pekerja berkenaan terus datang ke arahnya dan mengambil alat pemadam api di belakang pam tersebut, lalu menyembur muka lelaki itu.

Bagaimanapun, mujur tindakan pekerja stesen minyak itu tidak menimbulkan kemarahan perokok tersebut yang mungkin boleh menyebabkan situasi tegang berlaku pada ketika itu.

Rakaman tindakan pekerja stesen minyak berkenaan sehingga kini menerima pelbagai pujian netizen di media sosial. – MYNEWSHUB.CC


Demikianlah Artikel Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia…

Sekianlah artikel Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia… kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video: Merokok Di Stesen Minyak? Ini Makan Dia… dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/10/video-merokok-di-stesen-minyak-ini.html