Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf

Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf
link : Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf

Baca juga


Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf


PADA Selasa lalu, tular sebuah rakaman seorang gadis manis bertudung litup mempromosi dan menunjukkan cara penggunaan ‘kondom berduri’.

Tindakan yang dirasakan agak keterlaluan itu telah menyebabkan dia terpaksa menanggung malu dan menerima kecaman yang teruk di laman sosial.

Susulan insiden itu, wanita berusia 26 tahun tersebut telah tampil menjelaskan keadaan sebenar.

Menurut wanita yang tidak didedahkan identiti itu berkata, video yang tular itu dihasilkan hanya sekadar suka-suka dan bukan untuk ditayangkan mahupun dipertonton kepada umum.


“Saya bukan nak ‘viralkan’ (tularkan). Saya buat sendiri video itu dan beri kepada sepupu dan rakan wanita dalam ‘group’ Whatsapp dengan tujuan untuk menjualnya kepada mereka.

“Dalam video tu saya juga ada menyebut nama sepupu saya. Video itu bukan untuk tatapan umum tetapi sepupu dan kenalan wanita saya saja.

“Malu sangat selepas ‘viral’ di Facebook (FB),” katanya memetik Harian Metro.

Jelasnya lagi, pemilik kedai menjual barangan kosmetik di tempatnya bekerja turut sama menanggung malu ekoran penyebaran video berkenaan.

“Bagaimanapun, sehari selepas saya kongsi video itu dalam ‘group’ Whatsapp yang hanya ada 10 ahli terdiri daripada sepupu dan rakan wanita saya, terus video itu ‘viral’.

“Bukan saya yang ‘viralkan’, harap semua faham. Saya makan gaji dengan tauke kedai kosmetik, dia pun kena tempias dan malu,” jelasnya.

Bagaimanapun, wanita itu menerusi akaun Facebook miliknya telah tampil mohon maaf atas kesilapan yang telah dilakukan dan berjanji akan lebih berhati-hati pada masa akan datang.

Sebelum ini tular di laman sosial sebuah video berdurasi satu minit dan 26 saat yang menyaksikan seorang wanita bertudung mempromosi ‘kondom berduri’.

Selain mempromosi, wanita tersebut dilihat turut mengajar cara penggunaan produk kesihatan seksual lelaki tersebut. – MYNEWSHUB.CC/AM


Demikianlah Artikel Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf

Sekianlah artikel Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Awek Tudung Promosi ‘Kondom Berduri’ Minta Maaf dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/12/awek-tudung-promosi-kondom-berduri.html