Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas

Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas
link : Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas

Baca juga


Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas


PENGOTOR, Seorang lelaki telah melakukan perbuatan menjijikkan dengan kencing dalam dalam sebuah lif namun tanpa disangkanya air kencingnya itu telah menyebabkan litar pintas hingga mengakibatkan dia terperangkap di dalam lif terbabit.

Ketika itu dia berada di tingkat 13. Perbuatan lelaki itu telah dirakamkan CCTV dan selepas berlaku litar pintas yang menyebabkan lif terhenti, dia kelihatan melompat dalam lif itu sambil menekan butang.

Dia melakukan perbuatan itu kerana menyangka tiada siapa yang memerhatikannya.Video itu akhirnya menjadi viral.


Lelaki pengotor itu cuba membuka pintu secara manual namun tidak berjaya dan dia kelihatan takut kerana terperangkap dalam lif itu. Kejadian ini berlaku di China.

Tidak diketahui berapa lama dia terperangkap namun lelaki itu dikatakan akan dipaksa membayar ganti rugi untuk membetulkan lif tersebut.

Yang pasti dia sudah tentu berasa malu tatkala diselamatkan oleh pasukan penyelamat. – MYNEWSHUB.CC



Demikianlah Artikel Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas

Sekianlah artikel Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kencing Dalam Lif, Akhirnya Berlaku Litar Pintas dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/kencing-dalam-lif-akhirnya-berlaku.html