‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari

‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari
link : ‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari

Baca juga


‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari


Baru-baru ni kecoh di laman sosial media apabila seorang gadis pergi interview untuk jadi sebagai pramugari di salah satu syarikat penerbangan di Malaysia. Katanya salah satu syarat untuk menjadi pramugari di syarikat penerbangan itu adalah dengan membuka baju supaya mereka dapat check keadaan kulit sama ada terdapat parut atau kesan-kesan lain.

Kejadian itu jadi buah mulut orang ramai yang rata-ratanya marah dengan isu itu. Beberapa hari selepas itu, salah seorang pramugari yang bekerja di situ memuat naik foto dan mengejek gadis itu gemuk dan macam-macam lagi. Korang rasa macam mana?



Statement yang dikeluarkan oleh pramugari ni di Twitter telah menaikkan kemarahan netizen. Menurut mereka, statement sebegini sangat kurang sopan dan mengejek bentuk fizikal orang lain. - ohbulan





Demikianlah Artikel ‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari

Sekianlah artikel ‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Meroyan Kata Orang Nak Tengok Tetek, Butoh!’ - Pramugari dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/04/meroyan-kata-orang-nak-tengok-tetek.html