Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram

Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram
link : Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram

Baca juga


Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram


Seorang budak lelaki berusia 13 tahun maut selepas tertembak diri sendiri ketika sedang menayangkan sepucuk pistol di Instagram Live.

Malachi Hemphill yang berasal dari Georgia, sebelum itu keluar untuk membuang sampah dan sebaik sahaja masuk ke dalam biliknya, ibu Malachi iaitu Shaniqua Stephens terdengar bunyi tembakan.

Shaniqua dan seorang lagi anak perempuannya telah menendang pintu bilik budak berkenaan sebelum menemuinya terbaring dalam keadaan berlumuran darah.

“Kami tendang pintu. Kami temui dia terbaring dipenuhi darah,’’ kata Shaniqua.

Ketika itu juga, kejadian berkenaan masih disiarkan menerusi Instagram Live.

“Dia adalah satu-satunya anak lelaki saya. Dia baru berusia 13 tahun dan saya masih terbayang-bayang saat melihat dia terbaring di atas lantai,’’ kata Shaniqua.

Setakat ini tidak diketahui bagaimana Malachi memperolehi pistol berkenaan namun ibunya percaya ia diberikan oleh rakan anaknya itu.

Apa yang menyedihkan kata Shaniqua, dia dan suaminya sentiasa memantau aktiviti anaknya di media sosial meskipun anak mereka itu sentiasa menggunakan akaun yang berbeza. – MYNEWSHUB.CC



Demikianlah Artikel Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram

Sekianlah artikel Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tertembak Diri Ketika Tayang Pistol Di Instagram dengan alamat link http://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/04/tertembak-diri-ketika-tayang-pistol-di.html