Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh!

Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh! - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh!
link : Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh!

Baca juga


Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh!


PRAMUGARA syarikat penerbangan AirAsia, Assraf Nasir yang dikenali ramai susulan viralnya video dia menari lagu Toxic, ‘buat hal lagi’ apabila tampil dengan video terbaharu.

Dalam penampilan terbaharu itu, Assraf menari sakan mengikut gerak tari lagu rancak nyanyian Britney Spears bersama-sama enam penari iringan ketika dalam majlis pelancaran Santan Food Festival syarikat penerbangan itu baru-baru ini.

Video tarian mantap dari Assraf itu dikongsikan netizen Catherine Gohhl menerusi laman Instagramnya.


Tarian kali ini lagi ummphhh dan penuh bertenaga dipamerkan Assraf sehinggakan membuatkan hadirin merasa kagum dengan bakat menari yang dimilikinya itu.

Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AirAsia, Tan Sri Tony Fernandes sebelum ini pernah memuat naik video tarian Assraf di akaun Instagramnya sambil memuji bakat yang ditonjolkan oleh anak buahnya itu.

Video tarian pertama Assraf juga pernah dikongsikan laman web terkenal dunia, 9Gag menerusi laman Facebook dan Instagramnya. – MYNEWSHUB.CC


Demikianlah Artikel Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh!

Sekianlah artikel Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pramugara Menari Lagi, Kali Ini Lebih Ummphh! dengan alamat link http://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/05/pramugara-menari-lagi-kali-ini-lebih.html