Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik

Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik
link : Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik

Baca juga


Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik


DAHULUNYA pernah ditahan gara-gara video rakamannya menghina Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim di media sosial.

Namun ternyata lelaki yang dikenali sebagai “Mat Tere” atau nama sebenarnya Zul Apis Baharum, 29, ini telah dipergunakan oleh pihak tak bertanggungjawab kerana dia memang dikenali sebagai seorang yang istimewa.

Setelah lama menyepi, Mat Tere kini akhirnya kembali dan dikatakan bakal membintangi drama Gerak Khas, Fuh!


Menerusi perkongsian daripada salah seorang bintang Gerak Khas, Sheera Iskandar, memberitahu Mat Tere akan menjadi salah seorang watak di dalam drama musim baharu yang ditayangkan di TV2 itu.

Haa tetapi tunggu dulu… sebenarnya Sheera hanya bergurau sahaja di mana pelakon utama filem Halimah Jongang itu terserempak dengannya ketika menjalani pengambaran musim baharu drama terbabit.

Sehingga kini, rakaman video berdurasi dua minit itu mengundang gelak tawa daripada netizen yang terhibur dengan aksi slang ‘Kalantan’-nya yang bersahaja. – MYNEWSHUB.CC


Demikianlah Artikel Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik

Sekianlah artikel Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video: Mat Tere Belakon Gerak Khas? Biar Betik dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/09/video-mat-tere-belakon-gerak-khas-biar.html