Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia?

Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia? - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia?
link : Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia?

Baca juga


Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia?


BUKAN hanya ‘menyakitkan’ pandangan malah tanpa segan silu cuba menyuntik jarum perosak ke dalam minda masyarakat.

Itu yang dapat dilihat menerusi perkongsian video daripada Nizam Rahman yang cuba menggunakan elemen LGBT dan seks keterlaluan sebagai mempromosikan produk pembesar payu daranya di laman sosial.

Dalam video berdurasi dua minit itu, Nizam yang sinonim melakonkan watak pondan dilihat berjalan dengan penuh seksi.

Kemudian seorang lelaki yang memandu kereta mewah di belakang cuba mengorat, namun sebaliknya hampa disebabkan payudara ‘wanita’ itu sangatlah kecil.

Maka, di sinilah bermulanya babak-babak kotor dan keterlaluan lucah di mana si pondan terbabit mula mengamalkan sejenis produk yang membolehkan payudaranya menjadi besar, mantap dan kenyal.

“Kau siap kau lepas ni kau datang carwash aku kau mesti meleleh air liur kau tengok aku punya tetek!,” ujar pondan itu.

Kemudian lelaki itu sambil melakukan aksi gersang berkata: “Ini bukan perempuan hari tu ke? eh beso siot tetek dia, oh my god!”


Iklan tersebut bukan sahaja dikatakan bodoh dan kurang sensitiviti oleh netizen malah secara terang-terang cuba menghina agama dengan merendahkan maruah kaum wanita.

Sekaligus cuba mengaitkan persepsi memiliki payudara besar akan menarik pehatian lelaki, walhal ia sekadar mendorong nafsu lelaki untuk melakukan maksiat.

“Wanita kurang cerdik sahaja terpengaruh payudara besar akan menarik perhatian lelaki,” kata Nadia Kareem

“Makin bodoh si nizam ni. Pasal duit semua jadi kan. Ape kesialan iklan macam ni?,” tulis Areynna Baharuddin.

“Lelaki menyerupai perempuan dan perempuan menyerupai lelaki ada lah haram, jadi halal ke rezeki tu.. berkat ke.. seram nya. Niat tak menghalal kan cara,”tambah Nor Aishah

Bagaimanapun, masih ada segelintir golongan yang kononnya berfikiran terbuka mengatakan ia sekadar teknik pemasaran dan lakonan semata-mata.

Bagi kami jika iklan berbaur lucah seperti ini dianggap remeh, maka tidak mustahil suatu hari nanti kita akan jatuh ke lembah yang paling ‘hina’.

Malu sahaja rasanya melihatkan pemikiran serta mentaliti kebanyakan usahawan tempatan yang macam dah tak ada modal nak melariskan jualan. – MYNEWSHUB.CC



Demikianlah Artikel Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia?

Sekianlah artikel Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video: Mungkinkah Ini Iklan Paling Lucah Di Malaysia? dengan alamat link https://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/04/video-mungkinkah-ini-iklan-paling-lucah.html