Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar

Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar - Hallo sahabat The Latest News Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Global, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Top, Artikel Travel, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar
link : Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar

Baca juga


Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar


SINGAPURA - Seorang lelaki berasal dari Amerika Syarikat terpaksa berdepan dengan seorang lelaki tempatan yang cuba mengajaknya untuk melakukan hubungan sejenis ketika berada dalam MRT. 

Joe DeMarini mendakwa dia telah ditampar lelaki tua itu kerana enggan menuruti kehendaknya untuk melakukan hubungan sejenis. 

Lelaki tua itu yang dipercayai mabuk sebelum itu mengakui dirinya adalah gay dan mendakwa Joe juga adalah gay dan mahu Joe mengadakan hubungan seks dengannya. Bagaimanapun Joe menolak dan meminta lelaki itu tidak mendekati dia dan rakannya.

Apabila rakan wanita Joe cuba merakam dan menghalang lelaki itu dari mendekati Joe, tiba-tiba dia menyerang rakan Joe sebelum dihampiri dua orang awam yang cuba menenangkan lelaki tua itu. 

Selepas kejadian itu, Joe menjelaskan mengapa dia tidak menghubungi atau membuat laporan polis kerana dia sedar dia cuma pendatang yang tidak mempunyai kerakyatan dan golongan minoriti sahaja.


"Saya bukan gay seperti yang dituduh lelaki itu. Undang-undang tidak akan berpihak kepada saya walaupun ada video atau gambar bukti kejadian," katanya berdasarkan pengalamannya di Korea Selatan sebelum ini. 

"Dalam situasi ini saya boleh dituduh cuba menghasut dan boleh didakwa," tulisnya di Facebook. -The Reporter


Demikianlah Artikel Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar

Sekianlah artikel Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dituduh gay & diajak lakukan hubungan sejenis sebelum ditampar dengan alamat link http://thelatestnewsmalaysia.blogspot.com/2017/04/dituduh-gay-diajak-lakukan-hubungan.html